Aşa se îndoctrinează copiii şi se încearcă a se forma „omul nou”! Prin şcoală, cu tot felul de teorii globaliste despre „schimbările climatice”!

Publicat pe 2023-01-20 12:37:47Mihail Marinescu

Mare grijă, părinţi! Nu mai contează Geografia, Biologia, Istoria, ci doar propaganda despre climă.
De la „şcoala verde” se trece la „microbuzul verde”..! Totul e cu „verde”, ca să atragă mai uşor adepţi. Să înţelegem că urmează „omul verde”?

România este, mai de mult timp, aleasă pentru a se depozita şi arunca aici tot felul de deşeuri toxice din Europa, însă liderii României ne fac nouă teorie despre „schimbările climatice” şi despre „poluare”! Cât cinism!
Şi cu deşeurile toxice cum rămâne, domnilor?

Am avertizat că acest an o să fie anul propagandei despre climă şi iată că se confirmă! Planul globaliştilor este binecunoscut. Vor să ne schimbe total obiceiurile din cotidian, să ne transforme în nişte... obiecte şi să ne folosească doar cât suntem buni de muncă, după care....! Pentru a ne transforma aşa cum visează ei, trebuie să ne convingă că există frică de ceva şi să ne ţină tot timpul captivi în faţa TV-ului, că acolo se spală cel mai uşor creierii! Aşa au inventat şi „plandemia” şi „schimbările climatice”! Dacă nu vă era clar până acum că „omul nou” se... făureşte încă de pe băncile şcolilor, iată încă o dovadă extrem de clară, care ar trebui să vă trezească la realitate şi să nu mai vă lăsaţi copiii să vă fie manipulaţi cu tot felul de teorii ale politicii globaliste! Miercuri, 18 ianuarie, Guvernul României a aprobat „Strategia națională privind educația pentru mediu și schimbări climatice 2023 – 2030”! Vă vom oferii să citiţi câteva din pasajele acestei strategii aberante şi să vă faceţi o idee în ce lume nebună se doreşte să intrăm! De fapt, nu oamenii sunt nebuni, ci o parte a celor ce conduc lumea! Să li se vorbească elevilor despre „schimbările climatice”, despre „sustenabilitate”, despre „şcoala verde”, „microbuzul verde”....! Câtă dezaxare! Câtă idioţenie!
Ăştia, mâine, poimâine, în ritmul ăsta, ne vor vorbi despre „omul verde”! Şi se pune accent pe digitalizare, evident, de parcă ar avea vreo legătură asta cu protejarea mediului! Nici vorbă, că digitalizare înseamnă radiaţii electromagnetice, care sunt extrem de periculoase pentru Natură.
Şi se mai spune că „România s-a angajat, la nivel internațional și național, să crească, prin educație, gradul de conștientizare a populației privind schimbările climatice și problemele de mediu”! O prostie!
Cine s-a angajat, România? Păi România suntem noi toţi, nu e ţara pe persoană fizică a preşedintelui sau a premierului ţării ca să decidă aceştia în numele nostru şi fără ca românii să fie întrebaţi dacă sunt sau nu de acord cu teroriile aberante ale lor.
Şefii la lume anunţau că, după „plandemia covid” vor pune în aplicare teoria cu „schimbările climatice”! Ei bine, iată ce se întâmplă acum, în Europa, mai ales în Europa, că doar aici este PNRR-ul, nu-i aşa?
Aceiaşi bogătaşi se dădeau ei mari că au tehnologia prin care pot să manipuleze clima, iar acum vin să ne... vândă programe prin care să se controleze emisiile de CO2 şi să ne vorbească despre cât de multă poluare există pe Terra! Ce vobeşti, măi nene, măi! Păi nu care cumva tot voi sunteţi cei care stricaţi vremea pentru a convinge şefii de state şi populaţiile că există „schimbările climatice”? Cum stă treaba?
Şi îl mai şi auzi pe preşedintele României, Kluas Iohannis, afirmând cu convingere că „Schimbările climatice există! Sunt evidente!” Ei na! Păi tot el afirma şi că „Vaccinul este sigur” şi uite că nu a fost mai deloc sigur! Să mai ai încredere în ce spune preşedintele?
Şi, pentru că veniră vorba despre preşedinte, să ne spună acest domn Iohannis de ce el nu are grijă de Planetă atunci când face de „n” ori traseul Bucureşti - Sibiu cu zecile de maşini şi de motociclete după el? Să aibă şi el, de exemplu, SPP-ul „verde”! Aşadar, părinţi, fiţi foarte atenţi cu copiii voştri şi nu le permiteţi unor globalişti să îi îndoctrineze cu teoriile lor!
Cum ar fi să vă treziţi că vă spune copilul cum că el nu mai mănâncă decât odată pe zi, ca să nu polueze Planeta?

Hai, să citiţi câteva fragmente din ceea ce vor unii dezaxaţi să facă în şcoli cu copiii. Aşa se scrie Apocalipsa!
Este un moment de maximă importanță pentru învățământul românesc, fiind pentru prima dată când România adoptă o strategie națională dedicată educației pentru mediu și pentru schimbările climatice. Documentul programatic stabilește acțiuni clare pentru creșterea gradului de educație și de conștientizare, în rândul copiilor și tinerilor, privind dezvoltarea sustenabilă și responsabilizarea față de mediu. Din această perspectivă, educația pentru mediu și schimbări climatice trebuie să fie abordată integrat, în toți anii de studiu, în vreme ce infrastructura unităților de învățământ trebuie să fie adecvată standardelor europene și globale de dezvoltare sustenabilă. Susținerea și dezvoltarea unei rețele a „Școlilor verzi” este un obiectiv strategic din domeniul prioritar „Infrastructura sistemului de educație”, iar elementele europene și globale privind dezvoltarea durabilă sunt prevăzute în mai multe domenii prioritare ale Proiectului. Implementarea Planului Național de Redresare și Reziliență, în perioada programatică 2021-2026, vizează Componenta 15 „Educație”, Investiția 10 „Dezvoltarea rețelei de școli verzi și achiziționarea de microbuze verzi”, țintele 486,487,488, cu termene de realizare în T2 2023, respectiv T4 2025. În contextul european și național al tranziției către clădiri „verzi” și inteligente, în luna iunie 2022, a fost aprobată, prin Ordinul al ministrului educației nr. 4147/2022, Metodologia-cadru privind organizarea și funcționarea „școlilor verzi”. Cele trei componente esențiale operaționalizării conceptului de „Școală verde” sunt: infrastructura, curriculumul și pedagogia. „Școlile Verzi” vor implementa măsuri și vor atinge ținte legate de: - elemente de infrastructură școlară sustenabilă (eficiență energetică superioară prin izolare termică, sisteme de generare energie din surse regenerabile, planificarea spațiului verde, colectarea și predarea selectivă a deșeurilor etc.); - un curriculum responsabil față de mediu și climă, care înglobează conținuturi despre și pentru mediu, integrate într-o manieră transversală, în toți anii de studiu”. Spunem „DOAMNE FEREŞTE”! Şi încă ceva, păi în României se permit străinilor să îşi aducă aici tot felul de deşeuri toxive, să depoziteze în România asemenea deşeuri, de parcă am fi groapa de gunoi a Europei şi acum liderii României să ne vorbească despre importanţa protejării mediului, că din cauza poluării este „încălzirea globală”? Fugi, măi, de aici cu minciunile! Rezolvai problemele legate de groapa de gunoi din România şi apoi să veniţi să ne faceţi teorie cu „poluarea”! „Este un moment de maximă importanță pentru învățământul românesc, fiind pentru prima dată când România adoptă o strategie națională dedicată educației pentru mediu și pentru schimbările climatice. Documentul programatic stabilește acțiuni clare pentru creșterea gradului de educație și de conștientizare, în rândul copiilor și tinerilor, privind dezvoltarea sustenabilă și responsabilizarea față de mediu. Din această perspectivă, educația pentru mediu și schimbări climatice trebuie să fie abordată integrat, în toți anii de studiu, în vreme ce infrastructura unităților de învățământ trebuie să fie adecvată standardelor europene și globale de dezvoltare sustenabilă. Susținerea și dezvoltarea unei rețele a „Școlilor verzi” este un obiectiv strategic din domeniul prioritar „Infrastructura sistemului de educație”, iar elementele europene și globale privind dezvoltarea durabilă sunt prevăzute în mai multe domenii prioritare ale Proiectului. Implementarea Planului Național de Redresare și Reziliență, în perioada programatică 2021-2026, vizează Componenta 15 „Educație”, Investiția 10 „Dezvoltarea rețelei de școli verzi și achiziționarea de microbuze verzi”, țintele 486,487,488, cu termene de realizare în T2 2023, respectiv T4 2025. În contextul european și național al tranziției către clădiri „verzi” și inteligente, în luna iunie 2022, a fost aprobată, prin Ordinul al ministrului educației nr. 4147/2022, Metodologia-cadru privind organizarea și funcționarea „școlilor verzi”. Cele trei componente esențiale operaționalizării conceptului de „Școală verde” sunt: infrastructura, curriculumul și pedagogia. „Școlile Verzi” vor implementa măsuri și vor atinge ținte legate de: - elemente de infrastructură școlară sustenabilă (eficiență energetică superioară prin izolare termică, sisteme de generare energie din surse regenerabile, planificarea spațiului verde, colectarea și predarea selectivă a deșeurilor etc.); - un curriculum responsabil față de mediu și climă, care înglobează conținuturi despre și pentru mediu, integrate într-o manieră transversală, în toți anii de studiu”.
Spunem „DOAMNE FEREŞTE”! Şi încă ceva, păi în României se permit străinilor să îşi aducă aici tot felul de deşeuri toxice, să depoziteze în România asemenea deşeuri, de parcă am fi groapa de gunoi a Europei şi acum liderii României să ne vorbească despre importanţa protejării mediului, că din cauza poluării este „încălzirea globală”? Fugi, măi, de aici cu minciunile! Rezolvaţi problemele legate de groapa de gunoi din România şi apoi să veniţi să ne faceţi teorie cu „poluarea”!