Ultima editie tiparita in format pdf

Fără audiențe la Primăria Ploiești pe perioada stării de alertă

Publicat pe 2020-05-21 10:42:41Daniel Lazăr

La nivelul Primăriei Municipiului Ploieşti, în perioada stării de alertă, se suspendă programul de audienţe. De asemenea, primarul municipiului Ploieşti, Adrian Florin Dobre, a dispus ca, începând cu data de 21 mai 2020 şi până la încetarea stării de alertă la nivel naţional, programul de lucru publicul la Registratura Primăriei Municipiului Ploieşti să se desfăşoare după următorul program: luni, marţi, joi şi vineri, în intervalul orar 09.00-13.00 (depunere şi eliberare documente); miercuri, între orele 10.00 – 16.00 (depunere şi eliberare documente). Solicitările/petiţiile/reclamaţiile se pot transmite şi on-line, la următoarele adrese de e-mail ale municipalităţii ploieştene: registratura@ploiesti, rodir.urbanism@ploiesti.ro; comunicare@ploiesti.ro. Sesizările se pot transmite direct şi la adresele de e-mail afişate pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Ploieşti, la adresa http:www.ploiesti.ro/structura.php